Τηλέφωνο παραγγελιών : (30) 2410.579896

Επίλυση προβλημάτων.

Συχνές ερωτήσεις που γίνονται από τους χρήστες

Έχετε ερωτήσεις ; Έχουμε απαντήσεις !

Σε αυτήν τη σελίδα θα βρείτε Ερωτήσεις & Απαντήσεις σχετικά με προβλήματα που μπορεί να συναντήσετε κατά την εκτέλεση της εφαρμογής Gnosis Explorer.  Παρόλο που έχουμε καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ώστε το προϊόντα μας να μην παρουσιάζουν προβλήματα και δυσλειτουργίες, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα να εντοπίσετε κάποια από αυτά. Προβλήματα τεχνικής φύσεως αλλά και γενικές ερωτήσεις δίνονται σε αυτήν τη σελίδα. Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, διαβάστε προσεκτικά τις απαντήσεις και δοκιμάστε να αναβαθμίσετε την εφαρμογής σας είτε απευθείας -μέσα από το περιβάλλον εργασίας-, είτε κατεβάζοντας εκ νέου το αρχείο εγκατάστασης που θα βρείτε μέσα στο δικτυακό μας χώρο.

Είναι διαθέσιμη η βοήθεια της εφαρμογής Gnosis Explorer στο δικτυακό σας τόπο;

Ναι ! μπορείτε να ανοίξετε τη βοήθεια της εφαρμογής στη διεύθυνση

https://www.paradoxinteractive.gr/help/gnosisexplorer/

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εγκατάσταση και ενεργοποίηση του προϊόντος

Με την εγκατάσταση της εφαρμογής Gnosis Explorer θα εγκατασταθεί αυτόματα και η online βοήθεια. Εφόσον ανοίξετε την εφαρμογή κάντε κλικ στο εικονίδιο “Βοήθεια” που θα βρείτε στην καρτέλα “Υποστήριξη” ή απλά πατήστε το πλήκτρο F1. Παρόλα αυτά σας επισυνάπτουμε και έναν σύντομο οδηγό εγκατάστασης και ενεργοποίησης ενός προϊόντος σε μορφή PDF.

Οι ελληνικοί χαρακτήρες στην εφαρμογή Gnosis Explorer, εμφανίζονται με αγγλικά ερωτηματικά ???

Αφορά μέχρι και την έκδοση v2.0.210.816. Για την επίλυση του προβλήματος, παρακαλώ αλλάξτε από τον πίνακα ελέγχου και την επιλογή “Περιοχή και γλώσσα” (Region and Settings) και την καρτέλα “Μορφές” (Formats) την επιλογή “Μορφή” (Format) σε Ελληνικά (Ελλάδος).

greekletterscodepageproblem

Η εφαρμογή Gnosis Explorer έκδοση 2.xx υποστηρίζει τα βιβλία προηγούμενων εκδόσεων ;

Καταβάλαμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε νέα έκδοση της εφαρμογής Gnosis Explorer να είναι προς τα πίσω συμβατή με τα προϊόντα που έχουν δημιουργηθεί για παλαιότερες εκδόσεις. Η απάντηση λοιπόν είναι ναι, η νέα έκδοση υποστηρίζει όλα τα προηγούμενα προϊόντα που έχετε ήδη αγοράσει.

Το βίντεο δεν μπόρεσε να ανοίξει λόγω κάποιου σφάλματος

Το μήνυμα που βλέπετε στην οθόνη σας είναι «Παρουσιάστηκε κάποιο σφάλμα με την αρχικοποίηση των φίλτρων του DirectShow». Το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται όταν μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής Gnosis Explorer, ο χρήστης εγκαθιστά νέα φίλτρα DirectShow όπως για παράδειγμα το πακέτο φίλτρων K-Lite Codec Pack. Σε αυτήν την περίπτωση, το νέο πακέτο, αντικαθιστά στο μητρώο των Windows κάποια από τα φίλτρα της εφαρμογής Gnosis Explorer με αποτέλεσμα να δυσλειτουργεί.

Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, κάντε εκ νέου εγκατάσταση της εφαρμογής. Δεν απαιτείται νέα πλήρης εγκατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε. Επιλέξτε «Προσαρμοσμένη εγκατάσταση» και στη συνέχεια τσεκάρετε την επιλογή «Αρχεία εφαρμογής Gnosis Explorer ver x.xxx».Ειδικά στην περίπτωση του πακέτου K-Lite Codec Pack μπορείτε να ανοίξετε ένα παράθυρο γραμμής εντολών (command line) και αφού πάτε μέσα στο φάκελο όπου εγκαταστάθηκε η εφαρμογή (εξ ορισμού στην C:\Program Files\Paradox Interactive\Gnosis Explorer) πληκτρολογήστε την εντολή : regsvr32 VSFilter_3.0.0.211.dll

Πατήστε Enter. Εφόσον η διαδικασία ήταν επιτυχής θα πρέπει να σας εμφανίσει το μήνυμα «Το DllRegisterServer σε VSFilter_3.0.0.211.dll ολοκληρώθηκε με επιτυχία.»

Η εφαρμογή Gnosis Explorer V2 υποστηρίζει τα βιβλία προηγούμενων εκδόσεων ;

Καταβάλαμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε νέα έκδοση της εφαρμογής Gnosis Explorer να είναι προς τα πίσω συμβατή με τα προϊόντα που έχουν δημιουργηθεί για παλαιότερες εκδόσεις. Η απάντηση λοιπόν είναι ναι, η νέα έκδοση υποστηρίζει όλα τα προηγούμενα προϊόντα που έχετε ήδη αγοράσει.

Η ενεργοποίηση της του προϊόντος απέτυχε

Για να ενεργοποιήσετε ένα προϊόν αυτό δεν θα πρέπει να είναι ήδη ενεργοποιημένο. Αν ισχύει το τελευταίο, θα πρέπει πρώτα να προχωρήσετε στην απενεργοποίησή του. Η απενεργοποίηση του προϊόντος γίνεται σε δυο στάδια. Πρώτα από τον υπολογιστή σας όπου και λαμβάνετε τον απαραίτητο κωδικό απενεργοποίησης και μετά στο διακομιστή (server) της Paradox Interactive. Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη αν χρησιμοποιήσετε την αντίστοιχη επιλογή μέσα από τη λίστα των βιβλίων στην εφαρμογή Gnosis Explorer.

Δεν βλέπω τα εγκατεστημένα βιβλία μέσα από την εφαρμογή

Ο εξ ορισμού φάκελος εγκατάστασης των βιβλίων που έχετε αγοράσει βρίσκεται μέσα στον υποφάκελο \Books στη διαδρομή εγκατάστασης της εφαρμογής που εξ ορισμού βρίσκεται στην C:\Program Files (x86)\Paradox Interactive\Gnosis Explorer. Αν επιλέξατε ή μεταφέρατε τα βιβλία σας σε κάποιο άλλο σημείο μέσα στον τοπικό σας δίσκο ή σε κάποιον κοινό φάκελο τότε θα πρέπει να ενημερώσετε την εφαρμογή. Η ενημέρωση γίνεται μέσα από την καρτέλα Υποστήριξη > Ρυθμίσεις > Φάκελοι εγκατεστημένων βιβλίων.

Δημιουργήστε μια νέα καταχώρηση, επιλέγοντας τη διαδρομή που βρίσκονται τα βιβλία σας στην αποθηκευτική μονάδα.

Τα βίντεο εμφανίζονται σε περιβάλλον διεπαφής MCI

Αν και η προβολή σε περιβάλλον διεπαφής MCI δεν δημιουργεί ιδιαίτερα προβλήματα λαμβάνετε χαμηλότερης ποιότητας βίντεο ειδικά όταν αυτό δεν εμφανίζεται στις αρχικές του διαστάσεις δηλαδή έχετε κάνει κάποια μεγέθυνση ή σμίκρυνση. Σε κάθε περίπτωση για να μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την εφαρμογή στο έπακρο θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας την έκδοση DirectX 9c. Αν ο υπολογιστή σας δεν μπορεί να προχωρήσει σε αυτήν την αναβάθμιση λόγω παλαιότητας δεν έχετε κάποια άλλη εναλλακτική.

Δεν μπορώ να προχωρήσω στην απενεργοποίηση λόγω προβλήματος στον υπολογιστή μου

Αν ο υπολογιστή σας υπέστη κάποια βλάβη και έχετε κάνει για παράδειγμα format, τότε δεν θα έχετε τη δυνατότητα να λάβετε τον κωδικό απενεργοποίησης από την εφαρμογή ή ακόμη και να λάβετε νέο κωδικό ενεργοποίησης αφού το προϊόν σας είναι ήδη ενεργοποιημένο στο διακομιστή της Paradox Interactive.

Σε αυτήν την περίπτωση μόλις κάνετε νέα εγκατάσταση των Windows ή επαναφέρετε το σύστημα σας με κάποιον τρόπο, προχωρήστε στην εκ νέου εγκατάσταση του προϊόντος από το DVD ή από το σκληρό σας δίσκο. Μόλις η εφαρμογή σας ζητήσει τον κωδικό ενεργοποίησης μπείτε στη διεύθυνση https://www.paradoxinteractive.gr/restoreactivationcode/?lang=el ή κάντε κλικ στην επιλογή Αποστολή κωδικού ενεργοποίησης από το μενού υποστήριξη του δικτυακού τόπου της Paradox Interactive στη διεύθυνση https://www.paradoxinteractive.gr

Πληκτρολογήστε το σειριακό αριθμό του προϊόντος και ο κωδικός ενεργοποίησης θα σας αποσταλεί αυτόματα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε κατά την πρώτη ενεργοποίηση. Αφού λάβετε τον κωδικό, επιλέξτε από το πλαίσιο διαλόγου το κουμπί Ενεργοποίηση. Δεν χρειάζεται εκ νέου συγχρονισμός με το διακομιστή της Paradox Interactive διότι σε αυτόν, υπάρχει αυτός ο κωδικός και συνεχίζει να είναι ενεργός. Τώρα μπορείτε αν θέλετε να προχωρήσετε στην απενεργοποίηση του προϊόντος.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε και στη βοήθεια της εφαρμογής.

Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημα σας ;

Εφόσον το ερώτημά σας δεν απαντήθηκε στη σελίδα τεχνικής υποστήριξης, τότε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. 

Επικοινωνία

Επιστροφή στην Αρχή
WordPress Image Lightbox
Κερδίστε 15% έκπτωση
με την εγγραφή σας στο NewsLetter
Μάθετε πρώτοι για τις νέες κυκλοφορίες των προϊόντων μας, τις εκπτώσεις και τα δωρεάν μαθήματα.