Τηλέφωνο παραγγελιών : (30) 2410.579896

Λίστα προϊόντων.

Προσφορά!

Ξεκινώντας με το 3DS Max 9

55,00  36,00 

Το 3D Studio Max (ή 3ds max) της Autodesk αποτελεί ένα από τα πλέον δημοφιλή λογισμικά τρισδιάστατης μοντελοποίησης. Καλύπτει τις ανάγκες για ρεαλιστική σχεδίαση στο χώρο, με την προσθήκη 3D αντικειμένων, φωτισμών και σκιών. Προσφέρει αποτελεσματικά νέα εργαλεία, επιταχυνόμενες επιδόσεις, και εξορθολογισμένες ροές εργασίας, αυξάνοντας τη συνολική παραγωγικότητα σε εργασίες με πολύπλοκα και υψηλής ανάλυσης στοιχεία.

Μέσα απο το ίδιο περιβάλλον εργασίας μπορείτε να αναπαραστήσετε το σχήμα που θέλετε, να το διαμορφώσετε όπως θέλετε, να εφαρμόσετε υφή (texture) και χρώμα (color) στην επιφάνειά του και τέλος να το τοποθετήσετε στην σκηνή. Η χρήση καμερών και φωτισμών προσθέτουν ιδιαίτερη ρεαλιστικότητα στο αποτέλεσμα γι’ αυτό εξ’ άλλου χρησιμοποιείται κατά κόρον στα ειδικά εφφέ των κινηματογραφικών ταινιών. Η ιδιαιτερότητα του 3D Studio Max σε σχέση με άλλα προγράμματα τρισδιάστατης απεικόνισης είναι ότι μπορείτε να προσδώσετε κίνηση με ιδιαίτερο και ξεχωριστό τρόπο.

Η διαδικασία δημιουργίας ενός αντικειμένου ονομάζεται μοντελοποίηση (modeling). Ακολουθεί ο χρωματισμός του αντικειμένου, που αποκαλείται χαρτογράφηση επιφάνειας (surface mapping), όπου γίνεται η τελειοποίηση της υφής (texturing), η διόρθωση της αντανακλαστικότητας και η ρύθμιση της διαφάνειας. Τέλος η διαδικασία ολοκληρώνεται με τη φωτοαπόδοση (rendering) του αντικειμένου, όπου θα λάβει την τελική μορφή του με όλα τα χαρακτηριστικά ενεργοποιημένα όπως φώτα, σκιές, αντανακλάσεις κτλ.
Το 3D Studio Max είναι απαραίτητο εργαλείο για μηχανικούς, αρχιτέκτονες και διακοσμητές που επιθυμούν μια πλήρη επαγγελματική παρουσίαση. Ο συγκεκριμένος τίτλος απευθύνεται σε εντελώς αρχάριους χρήστες οι οποίοι θέλουν να μάθουν τη βασική λειτουργία του περιβάλλοντος εργασίας τόσο στη φάση της μοντελοποίησης, της υφής όσο και της σχεδιοκίνησης δηλαδή του animation.

Προσφέρεται δωρέαν σαν Ανοικτή Άδεια Creative Commons (CC-ΒΥ-ΝC-SA) μέσω της Εθνικής Βιβλιοθήκης ή μέσω σχετικού αιτήματος με απευθείας επικοινωνία στους δημιουργούς τους προϊοντος μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας. 

ISBN Εθνική βιβλιοθήκης 978-960-98235-1-7

Το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο για αγορά.

Μοιράσου το

StumbleUponEmail
Κατηγορία: Ετικέτες: , , , ,
1. Βασικά στοιχεία για το 3dsmax

 

  1. Το περιβάλλον εργασίας του 3dsmax
  2. Απόψεις (viewports)
  3. Γραμμή μενού
  4. Εικονίδια βασικής εργαλειοθήκης
  5. Control Panel
  6. Κουμπί ολίσθησης Time και Γραμμή παρακολούθησης
  7. Γραμμή κατάστασης
  8. Στοιχεία ελέγχου
  9. Προσαρμογή περιβάλλοντος εργασίας
  10. Quad Menu
  11. Άνοιγμα σκηνής
  12. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
2. Αντικείμενα

 

  1. Δημιουργία αντικειμένου
  2. Εκφώνηση άσκησης 2.1
  3. Απάντηση άσκησης 2.1
  4. Επιλογή αντικειμένου
  5. Μετατροπή αντικειμένου – Gizmo
  6. Εκφώνηση άσκησης 2.3
  7. Απάντηση άσκησης 2.3
  8. Αντιγραφή αντικειμένου
  9. Εκφώνηση άσκησης 2.4
  10. Απάντηση άσκησης 2.4
  11. Ονομασία αντικειμένου
  12. Συνδυασμός αντικειμένων
  13. Εκφώνηση άσκησης 2.6
  14. Απάντηση άσκησης 2.6
  15. Ιεραρχίες (Hierarchies)
  16. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
3. Βοηθητικά εργαλεία
  1. Schematic View
  2. Επίπεδα (Layers)
  3. Εκφώνηση άσκησης 3.2
  4. Απάντηση άσκησης 3.2
  5. Ομαδοποίηση Αντικειμένων (groups)
  6. Εκφώνηση άσκησης 3.3
  7. Απάντηση άσκησης 3.3
  8. Πίνακες (Arrays)
  9. Εκφώνηση άσκησης 3.4
  10. Απάντηση άσκησης 3.4
  11. Dummies
  12. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
4. Δισδιάστατα αντικείμενα
  1. Δισδιάστατα αντικείμενα (θεωρία)
  2. Δημιουργία σχημάτων-γραμμών (spline)
  3. Εκφώνηση άσκησης 4.2
  4. Απάντηση άσκησης 4.2
  5. Δημιουργία Nurbs
  6. Εκφώνηση άσκησης 4.3
  7. Απάντηση άσκησης 4.3
  8. Στοιχεία και μορφοποίηση σχημάτων-γραμμών
  9. Υπο-αντικείμενα (Sub-objects)
  10. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
5. Πολυγωνικά αντικείμενα
  1. Πολύγωνα (θεωρία)
  2. Πολύφωνα
  3. Εκφώνηση άσκησης 5.1
  4. Απάντηση άσκησης 5.1α
  5. Απάντηση άσκησης 5.1β
  6. Εργαλεία επεξεργάσιμων πολυγώνων
  7. Εκφώνηση άσκησης 5.2
  8. Απάντηση άσκησης 5.2α
  9. Απάντηση άσκησης 5.2β
  10. Απάντηση άσκησης 5.2γ
  11. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
6. Τροποποιητές (modifiers)
  1. Τροποποιητές (θεωρία)
  2. Εφαρμογή modifiers
  3. Εκφώνηση άσκησης 6.2α
  4. Απάντηση άσκησης 6.2α
  5. Εκφώνηση άσκησης 6.2β
  6. Απάντηση άσκησης 6.2β
  7. Εφαρμογή πολλών modifier
  8. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
7. Υλικά
  1. Υλικά (θεωρία)
  2. Material Editor
  3. Εκφώνηση άσκησης 7.2α
  4. Απάντηση άσκησης 7.2α
  5. Εκφώνηση άσκησης 7.2β
  6. Απάντηση άσκησης 7.2β
  7. Δημιουργία και εφαρμογή υλικών
  8. Εφαρμογή υλικών
  9. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
8. Κίνηση (animation)
  1. Κίνηση (θεωρία)
  2. Κίνηση (Animation)
  3. Εκφώνηση άσκησης 8.1
  4. Απάντηση άσκησης 8.1
  5. Track view
  6. Bones
  7. Character Studio
  8. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
9. Φώτα και Κάμερες
  1. Φώτα (θεωρία)
  2. Τύποι φωτός και δημιουργία
  3. Εκφώνηση άσκησης 9.2
  4. Απάντηση άσκησης 9.2
  5. Κάμερες
  6. Τύποι κάμερας και δημιουργία
  7. Εκφώνηση άσκησης 9.4
  8. Απάντηση άσκησης 9.4
  9. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
10. Απόδοση σκηνής
  1. Πλαίσιο διαλόγου Render Scene
  2. Τελική απόδοση σκηνής
  3. Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
11. Παραδείγματα μοντελοποίησης (modeling)
  1. Μοντελοποίηση με χρήση πινάκων (arrays)
  2. Μοντελοποίηση καρέκλας
  3. Μοντελοποίηση περιβάλλοντος χώρου
  4. Μοντελοποίηση φράχτη με τη χρήση του spacing tool
  5. Μοντελοποίηση του logo των Windows

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Ήχος εκφώνησης

Ελληνικά

Υπότιτλοι

Ελληνικά

Φορμά

DVD

Επιστροφή στην Αρχή
WordPress Image Lightbox
Κερδίστε 15% έκπτωση
με την εγγραφή σας στο NewsLetter
Μάθετε πρώτοι για τις νέες κυκλοφορίες των προϊόντων μας, τις εκπτώσεις και τα δωρεάν μαθήματα.