- Το περιβάλλον εργασίας του 3dsmax
- Απόψεις (viewports)
- Γραμμή μενού
- Εικονίδια βασικής εργαλειοθήκης
- Control Panel
- Κουμπί ολίσθησης Time και Γραμμή παρακολούθησης
- Γραμμή κατάστασης
- Στοιχεία ελέγχου
- Προσαρμογή περιβάλλοντος εργασίας
- Quad Menu
- Άνοιγμα σκηνής
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Δημιουργία αντικειμένου
- Εκφώνηση άσκησης 2.1
- Απάντηση άσκησης 2.1
- Επιλογή αντικειμένου
- Μετατροπή αντικειμένου – Gizmo
- Εκφώνηση άσκησης 2.3
- Απάντηση άσκησης 2.3
- Αντιγραφή αντικειμένου
- Εκφώνηση άσκησης 2.4
- Απάντηση άσκησης 2.4
- Ονομασία αντικειμένου
- Συνδυασμός αντικειμένων
- Εκφώνηση άσκησης 2.6
- Απάντηση άσκησης 2.6
- Ιεραρχίες (Hierarchies)
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Schematic View
- Επίπεδα (Layers)
- Εκφώνηση άσκησης 3.2
- Απάντηση άσκησης 3.2
- Ομαδοποίηση Αντικειμένων (groups)
- Εκφώνηση άσκησης 3.3
- Απάντηση άσκησης 3.3
- Πίνακες (Arrays)
- Εκφώνηση άσκησης 3.4
- Απάντηση άσκησης 3.4
- Dummies
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Δισδιάστατα αντικείμενα (θεωρία)
- Δημιουργία σχημάτων-γραμμών (spline)
- Εκφώνηση άσκησης 4.2
- Απάντηση άσκησης 4.2
- Δημιουργία Nurbs
- Εκφώνηση άσκησης 4.3
- Απάντηση άσκησης 4.3
- Στοιχεία και μορφοποίηση σχημάτων-γραμμών
- Υπο-αντικείμενα (Sub-objects)
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Πολύγωνα (θεωρία)
- Πολύφωνα
- Εκφώνηση άσκησης 5.1
- Απάντηση άσκησης 5.1α
- Απάντηση άσκησης 5.1β
- Εργαλεία επεξεργάσιμων πολυγώνων
- Εκφώνηση άσκησης 5.2
- Απάντηση άσκησης 5.2α
- Απάντηση άσκησης 5.2β
- Απάντηση άσκησης 5.2γ
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Τροποποιητές (θεωρία)
- Εφαρμογή modifiers
- Εκφώνηση άσκησης 6.2α
- Απάντηση άσκησης 6.2α
- Εκφώνηση άσκησης 6.2β
- Απάντηση άσκησης 6.2β
- Εφαρμογή πολλών modifier
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Υλικά (θεωρία)
- Material Editor
- Εκφώνηση άσκησης 7.2α
- Απάντηση άσκησης 7.2α
- Εκφώνηση άσκησης 7.2β
- Απάντηση άσκησης 7.2β
- Δημιουργία και εφαρμογή υλικών
- Εφαρμογή υλικών
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Κίνηση (θεωρία)
- Κίνηση (Animation)
- Εκφώνηση άσκησης 8.1
- Απάντηση άσκησης 8.1
- Track view
- Bones
- Character Studio
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Φώτα (θεωρία)
- Τύποι φωτός και δημιουργία
- Εκφώνηση άσκησης 9.2
- Απάντηση άσκησης 9.2
- Κάμερες
- Τύποι κάμερας και δημιουργία
- Εκφώνηση άσκησης 9.4
- Απάντηση άσκησης 9.4
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Πλαίσιο διαλόγου Render Scene
- Τελική απόδοση σκηνής
- Ασκήσεις ανακεφαλαίωσης
- Μοντελοποίηση με χρήση πινάκων (arrays)
- Μοντελοποίηση καρέκλας
- Μοντελοποίηση περιβάλλοντος χώρου
- Μοντελοποίηση φράχτη με τη χρήση του spacing tool
- Μοντελοποίηση του logo των Windows